Kennisbank

Als arbeidskundig expertisecentrum is het op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen enorm belangrijk.

We willen die kennis graag gebruiken om u en uw organisatie te helpen. Om die reden delen wij onze kennis en ervaring.

Kennisbank

Ik ben ADXpert voor jou | Perflexxion

logoperflexxion_1_20220429_211017

Bij uitzendbureau Perflexxion wordt de arbodienstverlening van ADXpert als erg positief ervaren. Walter Lassche, manager servicecentrum en MT-lid, gaat in gesprek met ons over zijn ervaring met ADXpert. 'Ik vind verantwoordelijkheid en betrokkenheid belangrijk in een arbodienst. Dat vind ik bij jullie terug.'

Maar eerst: wat doet Perflexxion? ‘In 2003 is Perflexxion ontstaan op een zolderkamertje. Twee schoolvrienden waren de manager van een team van uitzendkrachten en door verhuizing stonden de uitzendkrachten op straat. Ze besloten om dan zelf een uitzendbureau op te zetten. En nu heeft Perflexxion momenteel 9 vestigingen in het hele land. Onze uitzendkrachten zijn met name werkzaam in de AGF-sector en de tuinbouw.’

Perflexxion is sinds 2020 klant bij ADXpert na zorgvuldige afweging. Walter vertelt hoe dat in zijn werk is gegaan: ‘Ik heb destijds een mooi proces ingericht om met arbopartners te gaan praten en te toetsen op onze wensen en eisen. ADXpert scoorde de meeste punten op zowel financieel als contractueel gebied. Een pluspunt is dat jullie niet een al te grote partij zijn, waardoor er veel aandacht aan ons wordt besteed en de adviezen en begeleiding goed zijn. De beloftes die jullie hebben gedaan zijn uitgekomen.’

Walter geeft aan dat hij verantwoordelijkheid en betrokkenheid erg belangrijk vindt in een arbodienst. Dat vindt hij terug bij ADXpert. ‘Met name jullie casemanagers hebben goede intrinsieke motivatie om ons op de juiste wijze te begeleiden. Daarnaast delen jullie in normen en waarden. Ook zorgen jullie ervoor dat het verzuim zo laag mogelijk blijft. In sommige gevallen moet er worden opgetreden en ook dat doen jullie uitstekend.’

Binnen Perflexxion is Walter verantwoordelijk voor het contact met ADXpert. ‘Dat contact verloopt altijd prettig over en weer en er is respect en vertrouwen.’ Maar het meest tevreden is hij over de inhoudelijke behandeling van de casussen. ‘Goed contact is uiteraard prettig maar deskundigheid en aanpak in een casus zijn ook ontzettend belangrijk. Bij ADXpert is doorpakken belangrijk, jullie laten geen zaken slingeren of op z’n beloop.’