Training

Training ‘Gespreksvaardigheden’

Voor een goede samenwerking met je team is het als leidinggevende van groot belang om op een goede manier te kunnen communiceren met je medewerkers. Hoewel we dagelijks met andere mensen in gesprek zijn, blijkt het toch niet altijd makkelijk om dit op een open en effectieve manier te doen.

Tijdens deze training bestuderen we de verschillende aspecten van taal en communicatie. Deelnemers ontdekken wat het effect is van hun woordkeuze en wat ervoor zorgt dat mensen iets anders horen dan er bedoeld wordt. We onderzoeken verschillende vormen van het stellen van vragen en het geven van feedback. Deelnemers leren in de training te werken aan een meer open vorm van communiceren, waardoor meer ontspanning en samenwerking in een team ontstaat.

De training is inzetbaar voor zowel leidinggevenden als medewerkers.

Wil jij leren op een positieve en effectieve manier te communiceren? Neem dan contact met ons op voor vrijblijvende informatie over deze training.

Succesvol verstuurd

We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Meer info of aanmelden

Wees er (snel) bij