We presenteren onszelf als dé arbodienst met een persoonlijke benadering. Dat die aanpak onze kracht is, is ook precies wat we van klanten terughoren. Klanten prijzen onze no-nonsense handelswijze, onze kennis en de fijne samenwerking. Lees hieronder hoe klanten onze hulp hebben ervaren.
Siegbert, communicatieadviseur
Rebekka Peters, Gemeente Midden-Delfland
Arrowescape Managementondersteuning
Een van de dingen waar Dirkjan specifiek tegenaan liep, was de vraag of Bas zou passen binnen het team en de cultuur van het bedrijf. Met de werkervaringsplek kon hij dat testen, zonder financiële risico's. “De komst van Bas op de werkvloer heeft een positieve impact gehad”, vindt Dirkjan. “Bas heeft het naar zijn zin en groeit steeds meer in zijn rol, wat bijdraagt aan een win-win voor zowel Bas als de organisatie. Door zijn komst is zowel de kwaliteit van het werk als de sfeer en de werkvreugde op de werkvloer verbeterd.”
Dirkjan
'Cees Willem is met mij meegegaan naar het UWV. Dat heeft me erg geholpen. Zelf heb je die deskundigheid en ervaring niet, dus dit was heel fijn.'
'We waren op zoek naar een nieuwe arbodienst. Toen we op bezoek kwamen bij ADXpert werd er een goed voorstel gedaan.'
'De samenwerking met ADXpert is flitsend. De klant wordt niet vergeten.'
‘Als medewerkers onverhoopt ziek worden breekt vaak een moeilijke periode in hun leven aan en dan wil je de begeleiding in de beste handen kunnen geven.’
‘Ik krijg altijd zo snel reactie terug. Dat geeft minder vraagtekens bij verzuim. Ook vind ik het fijn dat er een bedrijfsarts voor een persoon is. Als er wat is, kan ik ook bij die bedrijfsarts terecht. Ik ben heel tevreden over dit persoonlijke contact.’
'Ik vind verantwoordelijkheid en betrokkenheid belangrijk in een arbodienst. Dat vind ik bij jullie terug.'
‘We hebben vooral gekozen voor ADXpert omdat de arbeidsdeskundige goed beviel en er snel gehandeld werd.