Kennisbank

Als arbeidskundig expertisecentrum is het op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen enorm belangrijk.

We willen die kennis graag gebruiken om u en uw organisatie te helpen. Om die reden delen wij onze kennis en ervaring.

Klachtenprocedure ADXpert

ADXpert helpt u graag van bezorgd naar ontzorgd. Bent u van mening dat met onze dienstverlening niet aan uw verwachting is voldaan? Dan horen wij dat graag. U stelt ons hiermee in staat onze diensten te verbeteren. Eenvoudige klachten kunt u zelf bij de betreffende medewerker van ADXpert bespreekbaar maken. Is uw klacht gecompliceerder en niet te verhelpen met een gesprek of de juiste informatie? Dan geldt onze formele klachtenprocedure. Hierin staat beschreven op welke wijze u uw klacht kunt indienen, wanneer u reactie ontvangt en hoe afhandeling plaatsvindt.

De klachtenprocedure vindt u hier.

Succesvol verstuurd

Uw klacht is verzonden. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.