Kennisbank

Als arbeidskundig expertisecentrum is het op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen enorm belangrijk.

We willen die kennis graag gebruiken om u en uw organisatie te helpen. Om die reden delen wij onze kennis en ervaring.

Optimaalthuiswerken-ADXpertoranje

Kennisbank

Webinar: Optimaal thuiswerken, hoe werkt dat? | ADXpert X Visser&Visser

Na de eerste lockdown in 2020 zijn we er behoorlijk aan gewend geraakt: thuiswerken! In plaats van een thuiswerkdag, hebben we het nu over een kantoordag. Velen zien thuiswerken namelijk als een blijvertje. Kantoren gaan meer fungeren als ontmoetingsplaats. Veilig en gezond thuiswerken gaat niet altijd vanzelf. Bent u werkgever? Welke faciliteiten biedt u aan? Zijn die toereikend? En wat is verplicht, of wat niet?

De week van de RI&E (Risico Inventarisatie en -Evaluatie) is een toepasselijke periode om deze vragen te beantwoorden. Daarom houden Visser & Visser en arbodienst ADXpert een webinar met het thema ‘Optimaal thuiswerken, hoe werkt dat?’.

Op een heel toegankelijke manier krijgt u informatie over verplichtingen, faciliteiten en juiste registratie. Juist dat laatste is te belangrijk om te vergeten. U hoort welke rol uw arbodienst hierbij kan spelen en wat financiële consequenties voor u kunnen zijn.

Belangrijke informatie

Datum: 22 juni 2021

Tijd: 09.30-10.30 uur

Sprekers: Joost de Waard (HRM-adviseur bij Visser & Visser) en André Verbeek (arboconsultant bij ADXpert)

Deelname is geheel kosteloos!

Via het formulier onderaan deze pagina kunt u uw gegevens achterlaten om de terugkijklink te ontvangen voor het webinar. Heeft u vragen? Deze kunt u insturen via academy@adxpert.nl.


Succesvol verstuurd

Bedankt voor uw aanvraag voor de terugkijklink!

De terugkijklink voor dit webinar ontvangen?

Laat uw gegevens achter en wij sturen u de link toe.

In onze privacyverklaring leest u hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens.