Kennisbank

Als arbeidskundig expertisecentrum is het op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen enorm belangrijk.

We willen die kennis graag gebruiken om u en uw organisatie te helpen. Om die reden delen wij onze kennis en ervaring.

Kennisbank

Ik ben ADXpert voor jou | Versluis paint & non-paint B.V.

Voor Bas Versluis, mede-eigenaar van Versluis paint & non-paint B.V., sinds 1946 dé betrouwbare specialist en leverancier van verfbenodigdheden in Barendrecht, is het duidelijk: de samenwerking met ADXpert is ‘flitsend’. Ida Kraaijeveld en Marleen Verheij gingen op bezoek om hem en zijn collega Simone te interviewen over de ervaring die zij tot op heden hebben met ADXpert.

In welk opzicht is ADXpert fijner dan de vorige arbodienst?

Bas reageert meteen. ‘Contact. En afspraak is afspraak. De klant wordt niet vergeten en dat wordt als erg fijn en prettig ervaren. Ook de expertise en kennis die direct beschikbaar is, vinden wij erg waardevol.’

Wat is voor jullie specifiek belangrijk als je denkt aan een arbodienst?

Simone: ‘Sowieso de ondersteuning die een arbodienst biedt bij bepaalde zaken. Ook een heel snelle terugkoppeling vinden we van belang. De manier waarop zaken worden opgepakt is perfect.’

Wat is jullie persoonlijke ervaring met ADXpert?

‘De samenwerking is flitsend, bijna verbijsterend te noemen. Het lijkt zo kinderlijk eenvoudig maar je hoort dat er jarenlange ervaring aan het woord is. Je kunt er alleen maar van dromen dat je het zelf kunt doen. ADXpert heeft ervoor gezorgd dat wij zaken die we niet meer aangingen, omdat het ons hoofdpijn zou bezorgen, hebben opgepakt en hebben die voor ons opgelost.’

Waarover zijn jullie het meest tevreden bij ADXpert?

‘De aandacht, de professionele aanpak. Ook de snelheid waarmee gewerkt wordt. Ze hebben maar een half woord nodig en het wordt gewoon allemaal geregeld. Ik leg het neer en heb binnen een week wel een antwoord of een conclusie, dat werkt gewoon perfect. Ontzorgen is heel belangrijk. Ook weten ze bij ADXpert dat je geen expert bent in dit vakgebied, waardoor ze heel duidelijk communiceren.’

Zien jullie terug in de rest van het bedrijf dat ADXpert jullie ontzorgt?

‘Ja, absoluut. Iedereen ziet dat er wordt aangepakt en er is veel duidelijkheid gecreëerd. Er is zichtbaar dat er een lijn is en dat er ook maatregelen zouden kunnen zijn. Dat geeft ook een zekere rust onder het personeel, ze weten waar ze van op aan kunnen. Het laatste half jaar komt er eigenlijk geen werknemer meer te laat, gebeuren er geen flauwe ziekmeldingen meer en is er ook geen gedoe onderling.’

Wat zou beter kunnen in de samenwerking?

Er valt een stilte. Bas: ‘Ik zou niets weten eigenlijk.’ Simone: ‘Nee, ik ook niet. We hebben nog geen minpunten ervaren.’

Versluis paint & non-paint B.V. is een groothandel voor schildersbenodigdheden voor retail en industrie in Barendrecht. Dit doen zij al 75 jaar. Bas Versluis en zijn broer zijn sinds 5 jaar eigenaar van het bedrijf.

Ze zijn inmiddels 8 maanden klant bij ADXpert, waar zij werden geïntroduceerd door hun accountant. Zij nemen bij ADXpert de arbodienstverlening en rechtsbijstand af.