Kennisbank

Ik ben ADXpert voor jou | DB Keukengroep

‘We waren op zoek naar een nieuwe arbodienst. Toen we op bezoek kwamen bij ADXpert werd er een goed voorstel gedaan en alles was snel geregeld.’ Zo vertelt Leendert Blok van DB keukens over het eerste contact met ADXpert. Marleen Verheij en Hilde van Dijke interviewden hem over de samenwerking en de overstap naar ADXpert.

Wie zijn jullie en wat is jouw functie binnen DB keukens?

‘DB Keukengroep verkoopt keukens en op de vestiging Nunspeet verkopen we ook badkamers. Er zijn 8 vestigingen met ruim 300 collega’s met locaties door heel Nederland. DB doet zoals beloofd en wat we doen gaan we goed doen. Hilde van Dijke, casemanager, heeft een keuken aangeschaft bij DB. Ze was er erg tevreden over: ‘Het is keurig tot in de puntjes geregeld en ze doen inderdaad wat wordt beloofd.’

Waarom hebben jullie voor ADXpert gekozen?

‘We waren op zoek naar een nieuwe arbodienst door een verouderd contract. We wilden graag een passende arbodienst. Toen we op bezoek kwamen bij ADXpert werd er een goed voorstel gedaan, er werd goed meegedacht en de inrichting was snel geregeld.’

In welk opzicht is ADXpert fijner dan de vorige arbodienst?

‘Het contact is goed dus dat is erg fijn. Er zijn korte lijntjes en je kan bellen met een rechtstreeks nummer. Hier is het contact persoonlijk, wat de samenwerking bevordert.'

Wat is jullie persoonlijke ervaring met ADXpert?

‘Het is erg fijn aan ADXpert dat afspraken snel ingepland kunnen worden. De lijntjes zijn kort en de terugkoppeling is snel.’

Waar maakten jullie je zorgen m.b.t. de overstap over wat uiteindelijk wel meeviel?

‘Toen we op bezoek waren geweest hebben we alles doorgesproken en was alles meteen helder. Er werd een analyse van de dossiers gemaakt en de opvolging was erg vlot.’

Wat is voor jullie specifiek belangrijk als je denkt aan een arbodienst?

‘Het is prettig dat er een christelijke achtergrond is bij het bedrijf. De cultuur van het bedrijf is zo goed te begrijpen en het is interessant om daarin te verdiepen. Een vast aanspreekpunt is prettig waarbij netjes elke maand een factuur wordt gestuurd.’

Voor welke problemen vindt ADXpert een oplossing?

‘Veel problemen. Het is een stukje samenwerking waarbij je er samen uitkomt als je er met elkaar over praat. Het is belangrijk om dingen samen af te stemmen en te sparren met elkaar. Zo wordt er maandelijks overlegd en de casussen worden doorgenomen. De training die ADXpert geeft op locatie helpt om elkaar beter te leren kennen en geeft een stukje verdieping.’